خدمات پهنای باند اختصاصی

سرویسی اختصاصی است که به یک سازمان یا نهاد اختصاص می‌یابد. آن دسته از شرکت‌هایی که بسیار بزرگ هستند و نیاز زیادی به اینترنت پرسرعت دارند، از پهنای باند اختصاصی یا Dedicated Bandwidth استفاده می‌کنند. مزیت این سرویس عدم نوسان سرعت است. یعنی سرعت در هر ساعت از شبانه روز در حالتی ثابت می‌ماند. همچنین پهنای باند اختصاصی برای شرکت‌هایی مناسب است که مشکل ترافیک مصرفی دارند. در این سرویس دیگر نیازی نیست که شرکت‌ها نگران حجم مصرفی اینترنت خود باشند.

پهنای باند در واقع مقدار اطلاعاتی است که می‌تواند از طریق اینترنت منتقل شود. این مقدار ممکن است در عمل و در تئوری متفاوت از هم باشد که این امر به خاطر برخی موارد مانند خط تلفن و دستگاه‌های ارتباطی ما به وجود می آید. این امر باعث می شود پهنای باند در عمل ظرفیتش کمتر از آن چیزی باشد که در تئوری وجود دارد و در واقع نمی‌تواند از حداکثر توان خود استفاده کند.

با توجه به اینکه برای راه‌اندازی این سرویس به امکان‌سنجی برای نصب تجهیزات و سرویس‌دهی نیاز هست، ابتدا باید برای اطمینان از اینکه شما امکان استفاده از این سرویس را دارید با شرکت تماس بگیرید. به علاوه هزینه‌ها بسته به تجهیزاتی که در هر محل ممکن است مورد نیاز باشد و نوع تجهیزاتی که متقاضی درخواست می‌کند می‌تواند متفاوت باشد. به همین منظور باید برای دریافت تعرفه پهنای باند اختصاصی پیشگامان با شماره تلفن ۵۴۹۷۶۰۰۰ با این شرکت تماس بگیرید.